

အေပၚက Symbol ပုံေလးကို ၾကည့္ပါ။ SR Flip Flop ဟာ input "S" ရဲ႕ signal state "1" နဲ႕ input "R" ရဲ႕ signal state "0" ၿဖစ္ခ်ိန္မွာ set ၿဖစ္သြားပါတယ္။ တၿခားနည္းအားၿဖင့္ "S" input "0" နဲ႔ "R" input "1" ရခ်ိန္မွာေတာ့ reset ၿဖစ္သြားပါမယ္။ အကယ္၍ Inuput "S" နဲ႕ "R" တို႕ ရဲ႕ RLO value ဟာ တၿပိဳင္နက္ "1" ၿဖစ္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ေတာ့ Flip Flop Function ရဲ႕ အစီအစဥ္တိုင္း သက္ဆိုင္ရာ address မွာ reset အေနနဲ႕ပဲ တည္ေနပါလိမ့္မယ္။
S (Set) နဲ႕ R (Reset) တို႔ လည္ပတ္ပုံဟာ RLO value "1" ၿဖစ္ေနခ်ိန္မွာသာ အလုပ္ လုပ္ပါတယ္။ RLO တန္ဖိုး "0" ၿဖစ္ေနစဥ္မွာေတာ့ သက္ဆိုင္ရာ address က အေၿပာင္းအလဲမ႐ိွ တည္ေနပါလိမ့္မယ္။
Example ပုံေလးကို ၾကည့္ပါဦး။ Input I 0.0 ရဲ႕ signal state "1" နဲ႔ I 0.1 ရဲ႕ signal state "0" ၀င္လာခဲ့ရင္ memory bit M 0.0 ဟာ set ၿဖစ္သြားၿပီး Output Q 4.0 "1" အေနနဲ႕ ouput ရ႐ိွပါမယ္။ ေၿပာင္းၿပန္အားၿဖင့္ Input I 0.0 ရဲ႕ siganl state "0" နဲ႕ I 0.1 ရဲ႕ singal state "1" ၿဖစ္လာခဲ့ရင္ memory bit M 0.0 ကုိ reset ႐ိုက္လိုက္ၿပီး "Q 4.0" ရဲ႕ signal state ဟာ "0" ၿဖစ္သြားပါတယ္။ "Input" I 0.0 နဲ႕ I 0.1 ႏွစ္ခုလုံးရဲ႕ signal states ေတြမွာ "1" ခ်ည္းသာ ၀င္လာလွ်င္ memory bit M 0.0 ဟာ reset အေနနဲ႕Output Q 4.0 က မေၿပာင္းလဲပဲ "0" အၿဖစ္ တည္ေနပါမယ္။
No comments:
Post a Comment